Багато років дошкільний заклад є освітньо-інформаційним центром розвитку Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю. Сьогодні проблеми збереження здоров’я дітей набувають особливої актуальності.
Чинні розвивальні програми для ЗДО також приділяють особливу увагу впровадженню в освітній процес здоров’язбережувальних технологій, що дає змогу проводити оздоровлення в цікавих різноманітних формах, забезпечує фізичне, соціально-емоційне, духовне та інтелектуальне благополуччя малюків.
Мета моєї діяльності – організувати методичний супровід педагогів, спрямований на підвищення якості освіти в умовах інноваційних змін.
Завдання, які я для себе визначила, це:
- забезпечення підготовки вихователів до реалізації Базового компоненту дошкільної освіти, орієнтування їх на виконання цілей і задач, визначених держстандартом;
- створення умов для обміну творчими ідеями та педагогічним досвідом;
- здійснення інформаційно-нормативного, методичного забезпечення педагогів;
- створення умов для самоосвіти вихователів, розвитку їх професійної компетентності;
- визначення шляхів модернізації освітнього процесу на основі підвищення професійної компетентності педагогів по впровадженню інноваційних здоров’язбережувальних технологій в освітній процес.
Вирішення цих завдань допомагає реалізувати здоров’язбережувальна і здоров’яформувальна спрямованість освітнього процесу в дошкільному закладі, а саме - інтегрування в життєдіяльність дітей ефективних розвивально-оздоровчих технологій.
Як методист прагну – допомогти педагогам у розвитку, вдосконаленні і підвищенні їх професійно-педагогічної компетентності, активізації творчого потенціалу, формуванні здатності орієнтуватися у розмаїтті інновацій, визначенні для себе найбільш прийнятних та їх інтеграції у різні види діяльності дітей.
Структура методичної роботи
З метою підвищення фахового та методичного рівня педагогів в своїй роботі намагаюся використовувати як традиційні, так і сучасні форми роботи.
Дуже добре зарекомендували себе семінари-тренінги, ділові ігри, презентації, робота в мікрогрупах, диспути і дискусії.
Також допомагають швидко реагувати на запит та вимоги часу діагностування, анкетування, тестування, бесіди за круглим столом.
Відкриті заняття під час засідань ТМО для виховаителів II молодших та груп раннього віку
Інтерактивний практикум "Багатство мовлення педагога-ефективний вплив на мовленнєвий розвиток особистості дошкільника"
Творча майстерня «Використання новітніх технологій в зображувальній діяльності»
Семінар-практикум ММО вихователів старших груп ЗДО «Формування морально-етичних основ особистості дитини шляхом використання інноваційних психолого-педагогічних підходів»
Проведення «ранкової зустрічі» на тему «Добро. Доброта» в старшій групі
Зустріч з лялькою-персоною на тему «Про дружбу і друзів» в старшій групі
Семінар-практикум «Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами передових педтехнологій» Фрактали в математиці
Міське методичне об’єднання вихователів старших груп «Розвиток базових якостей особистості дитини, необхідних для успішного шкільного навчання» (змістова лінія «Соціальне «Я»)
Тренінг для учасників семінару-практикуму «Економічне виховання дошкільників»
Міське методичне об’єднання музичних керівників «Використання креативної педагогіки на музичних заняттях»
Засідання ТТК вчителів початкових класів і вихователів ЗДО в рамках міського методичного об`єднання вихователів старших груп«Формування життєвих компетентностей дошкільників відповідно завдань освітніх ліній БКДО»
Творчі звіти педагогів під час проведення педагогічної ради про роботу в міжатестаційний період
Інтерактивна лекція-презентація «Актуальні проблеми діяльності дошкільної та початкової освіти у поглядах В.О. Сухомлинського»
Презентація новинок методичної літератури, посібників, дидактичних ігор, лепбуків до нового навчального року
Відкриті заняття під час проведення І етапу конкурсу «Кращий вихователь Харківщини»
Коментарi