Семінар-практикум «Психолого-педагогічне проектування взаємодії педагогів з дітьми дошкільного віку»

22 лютого вихователем-методистом Канаєвою Л.Ф. був проведений семінар-практикум «Психолого-педагогічне проектування взаємодії педагогів з дітьми дошкільного віку». Мета практикуму – розширити знання педагогів про основні особливості проектної діяльності; розвивати творчу ініціативу, педагогічний професіоналізм через використання інтерактивних методів і прийомів.

В теоретичній частині Лариса Федорівна надала інформацію щодо основних характеристик проектів, їх розвивального потенціалу; познайомила з основними чинниками, що сприяють успішності реалізації про­ектів.

/Files/images/2021/1сем.jpg

В практичній частині педагоги вчилися розміщувати слова-назви етапів проектної діяльності відповідно до їх послідовності, підбирали до кожного етапу проектної діяльності відповідні форми роботи з дошкільнятами.

/Files/images/2021/2сем.JPG

/Files/images/2021/3сем.jpg

/Files/images/2021/4сем.JPG

В кінці їм був запропонований тест для самодіагностики «Організація проектної діяльності в дошкільному закладі».

/Files/images/2021/5сем.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 36

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.