Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/Копия тодорова.jpg

Тодорова Наталя Іванівна

Освіта базова вища

Педагогічне звання "Вихователь-методист"

Педагогічний стаж - 24 роки


Музичний керівник здійснює формування мистецько-творчої компетентності вихованців відповідно до програми виховання і навчання в дошкільному закладі

Веде індивідуальну роботу з дітьми, виявляє музично обдарованих дітей, проводить індивідуальну роботу з ними

Впроваджує в практику роботи з дітьми передовий педагогічний досвід

Бере участь у роботі територіальних методичних об‘єднань, готує звіти щодо виконання планів своєї роботи

Складає сценарії свят та розваг , організовує та проводить музичні заняття, дитячі свята, вечори дозвілля

Консультує батьків і вихователів з питань музичного виховання дітей .

/Files/images/цветы.png

З досвіду роботи

Як і у будь-якого педагога, який творчо працює, у мене з'явилися свої улюблені арт-технології, які дають дитині не тільки знання, але і достатній рівень життєвої компетентності, сформованість особистісних якостей, які допоможуть знайти своє місце у житті, визначитися з колом своїх інтересів та уподобань, стати активним членом суспільства і щасливою, упевненою у власних силах людиною.

Сучасні арт-технології

/Files/images/todorova/сайт 1.PNG

«Гонзики»

Смішні різнокольорові очі на перекладинці, які малята одягають на вказівні пальчики і вони «оживають» в руках у дітей.

Ця абстрактна іграшка може бути «замінником» будь-якого персонажа, який спонукає до діалогу, стимулює розвиток мови, допомагає подолати зайву боязкість і сором'язливість.

/Files/images/todorova/DSC_0832.JPG

/Files/images/todorova/DSC_0836.JPG

/Files/images/todorova/Снимок экрана 2022-10-23 120318.jpg

«Хор рук»

Технологія «Хор рук» передбачає легке, невимушене дійство, під час якого діти ніби стають одним цілим з музикою.

/Files/images/todorova/DSC_0701.JPG

/Files/images/todorova/DSC_2876.JPG

/Files/images/todorova/DSC_1614.JPG

«Театр шкарпеток та малюнків»

Саме театральна діяльність дітей у дитячому садку сприяє розвитку творчих та артистичних здібностей, викликає у них різні емоції, створює радісний настрій.

/Files/images/todorova/IMG_20221021_125634.jpg

/Files/images/todorova/DSC_1965.JPG

/Files/images/todorova/DSC_0203.JPG

«Музичні нейровправи»

Багатофункціональний комплекс, направлений на різностороннє тренування мозку. Універсальні, прості у виконанні нейроігри, не вимагають спеціальної фізичної підготовки.

/Files/images/todorova/гидрофон.PNG

/Files/images/todorova/малл.PNG

/Files/images/todorova/нейро 9.PNG

/Files/images/todorova/дуют 3.PNG

За посиланням можна переглянути відео з використанням данних методик: "Застосування арт-методів у формування мистецько-творчої компетентності дошкільнят"

https://youtu.be/XyYhCmhpXCQ


/Files/images/цветы.png

Музикотерапія під час проведення музичних занять

В даний час для педагогів сучасного суспільства гостро постала проблема зростання кількості дітей дошкільного віку з порушеннями у поведінці, а також у психічному та особистісному розвитку.

Сьогодні в дитячих садках над цією проблемою працюють психологи, вихователі та інші фахівці. Саме тому широкого розповсюдження в практиці дошкільних закладів набуває використання інноваційних технологій виховання і навчання.

/Files/images/ю3.png

В свою чергу я, як музичний керівник, вирішила також не залишатися осторонь, і звернулася до такого корекційного методу, як музична терапія. Адже саме у процесі музичних занять відкриваються широкі можливості для всебічного розвитку дітей.

Емоційна сила музики, зміст пісень, що слухають і виконують малюки, сприяють формуванню основ морально-естетичних якостей та вихованню здорової дитини.

/Files/images/ю4.png

Вважаю, що саме у ході музичних занять діти вчаться долати емоційні бар'єри, тонко відчувати один одного, знаходити адекватне цілісне вираження різним емоціям, почуттям, станам.

В цілому музика допомагає дитині успішно розвиватися, збагачуючи її внутрішній світ, зміцнюючи її «Я». Все це формує впевнену та гармонійну людину.

/Files/images/ю5.png

Заняття з музикотерапії будую таким чином, що один вид діяльності змінюється іншим. Це дозволяє зробити їх більш динамічними та насиченими. А завдяки поєднанню психологічних і музичних засобів забезпечується комплексний підхід, в результаті якого у дітей підвищується гнучкість та рухливість нервових процесів, знімається фізичне і психічне напруження, розвиваються і активізуються виразні засоби спілкування.

/Files/images/ю6.png

На мою думку, саме музичний супровід занять дозволяє створити атмосферу довірливості, відчуття спонтанності та природності,тому у свою практику я активно впроваджую сеанси практичної музикотерапії.

Для цього мною була створена фонотека дитячих пісень, які згодом я розподілила на невеличкі добірки, схожі за змістом та тематикою.

Таке прослуховування пісень сприяє формуванню оптимістичного і життєстверджуючого світогляду дошкільнят, гармонізує їх внутрішній світ та навчає радіти життю.

/Files/images/ю7.png

На заняттях з вокалотерапії активно використовую різні види вправ на розвиток вокальних навичок дітей.

Вважаю, що саме під час співу відбувається процес саморегуляції функцій дихання, що оздоровчо впливає на організм в цілому, насичуючи кров киснем, регулюючи енергообмін.

/Files/images/ю8.png

Для створення сприятливих умов у роботі з музично-ритмічного виховання дітей використовую вправи, ігри, етюди, парні і сюжетні танці, побудовані, в основному, на жестах і рухах, які виражають дружелюбність, відкрите ставлення людей один до одного.

/Files/images/ю9.png

Інтерес дітей до музичних інструментів невичерпний . Переконана, що інструментальне музикування індивідуально і в оркестрі, організовує дітей, виховує увагу, розвиває музично-слухові уявлення, чуття тембру, ритму, форми.

/Files/images/ю10.png

Порівняльний аналіз результатів діагностики елементарної компетентності дітей у музичному і музично-хореографічному мистецтві , навчання яких здійснювалося з використанням інноваційних технологій , виявив зростання середнього коефіцієнту в основних видах дитячої музичної діяльності.

/Files/images/ю11.png

Участь у міських методичних об’єднаннях , семінарах дає можливість поділитися з колегами своїми творчими знахідками , напрацюваннями та ідеями, підвищити свій професійний рівень.

/Files/images/ю12.png

Одним із пріоритетних напрямків роботи нашого дошкільного закладу щодо здійснення музичного виховання є залучення батьків до співпраці та співробітництва , а також активної участі в заходах, що проводяться у дитячому садку з метою музично-естетичного і загально-особистісного розвитку дітей.

/Files/images/ю13.png

У перспективному плані роботи з батьками відображено гнучке застосування традиційних і нових методів та прийомів навчання дітей в основних видах дитячої музичної діяльності.

/Files/images/ю14.png

Мої вихованці постійно беруть участь в міських конкурсах дитячої творчості, де займають призові місця, що є добрим показником та результатом щоденної роботи.

/Files/images/Презентація досвіду роботи.jpg

Свій досвід роботи з питань виховання здорової дитини я узагальнила у посібниках «Слушаем , мыслим , творим» , (2009 рік, нагороджено дипломом ll ступеня) та «За таємницею музики – енергія здоров‘я» (2013 рік, нагороджено дипломом ll ступеня).

/Files/images/ю15.png

Всі батьки мріють бачити свою дитину здоровою, доброю, чуйною, що розуміє красу оточуючого світу, розпізнати в ній хоча б маленький росточок майбутньої талановитої особистості.

Переконана - ці прекрасні людські почуття можуть бути виховані мистецтвом, якщо вчасно розпочати роботу і спрямувати її на досягнення результатів.

/Files/images/ю16.png

«Якими діти народжуються – не від кого не залежить, але в наших силах зробити їх хорошими через правильне виховання!»

/Files/images/ю18.png

/Files/images/цветы.png


Програма занять з музикотерапії

  • Рекомендована тривалість заняття - 25-30 хвилин
  • Вікова адресація: діти старшого дошкільного віку (5-7 років)
  • Систематичність проведення занять: 2 рази на тиждень по 25-30 хвилин
  • Форма роботи: індивідуально, в парах або з групою дітей (6-8 чоловік)
  • Комплектація груп відбувається в залежності від індивідуальних психологічних особливостей дітей


Структура занять з музикотерапії

  • Музичне привітання
  • Розминка
  • Вправа на увагу
  • Розвиток слухового сприйняття
  • Пальчикова гімнастика
  • Ігрова терапія
  • Вправи на релаксацію та візуалізацію

Завдяки поєднанню психологічних і музичних засобів забезпечується комплексний підхід, в результаті якого у дітей підвищується гнучкість та рухливість нервових процесів, знімається фізичне і психічне напруження, розвиваються і активізуються виразні засоби спілкування.


Напрямки та форми музикотерапії

на заняттях з музичного виховання

/Files/images/ТАБЛИЦА.png

/Files/images/цветы.png


Мої досягнення

/Files/images/may/грамота моя.jpg

/Files/images/gramotyi/тодорова.jpg

/Files/images/грамоты - 0006.jpg

/Files/images/gramotyi/img550.jpg

/Files/images/Untitled-1.jpg

/Files/images/тодорова.jpg

/Files/images/я23.jpg

/Files/images/я22.jpg

/Files/images/тодоров 2014.jpg

/Files/images/тодорова 2014.jpg

/Files/images/3.jpg

/Files/images/4.jpg

/Files/images/цветы.png

Кiлькiсть переглядiв: 2919

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.