Вже багато років наш садок є освітньо-інформаційним центром розвитку Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю. Сьогодні проблеми збереження здоров’я дітей набувають особливої актуальності.

Чинні розвивальні програми для ДНЗ також приділяють особливу ува­гу впровадженню в освітньо-виховний процес здоров’язбережувальних технологій, що дає змогу проводити оздоровлення в цікавих різнома­нітних формах, забезпечує фізичне, соціально-емоційне, духовне та інтелектуальне благополуччя малюків.

Мета моєї діяльності – організувати методичний супровід педагогів, спрямований на підвищення якості освіти в умовах інноваційних змін.

Завдання, які я для себе визначила, це:

- забезпечення підготовки вихователів до реалізації Базового компоненту дошкільної освіти, орієнтування їх на виконання цілей і задач, визначених держстандартом;

- створення умов для обміну творчими ідеями та педагогічним досвідом;

- здійснення інформаційно-нормативного, методичного забезпечення педагогів;

- створення умов для самоосвіти вихователів, розвитку їх професійної компетентності;

- визначення шляхів модернізації освітнього процесу на основі підвищення професійної компетентності педагогів по впровадженню інноваційних здоров’язбережувальних технологій в навчально-виховний процес.

Вирішення цих завдань допомагає реалізувати здоров’язбережувальна і здоров’яформувальна спрямованість освітнього процесу в нашому дитячому садку, а саме - інтегрування в життєдіяльність дітей ефективних розвивально-оздоровчих технологій.

Як методист прагну – допомогти педагогам у розвитку, вдосконаленні і підвищенні їх професійно-педагогічної компетентності, активізації творчого потенціалу, формуванні здатності орієнтуватися у розмаїтті інновацій, визначенні для себе найбільш прийнятних та їх інтеграції у різні види діяльності дітей.

Структура методичної роботи

/Files/images/Рисунок19.png

З метою підвищення фахового та методичного рівня педагогів в своїй роботі намагаюся використовувати як традиційні, так і сучасні форми роботи.

Дуже добре зарекомендували себе семінари-тренінги, ділові ігри, презентації, робота в мікрогрупах, диспути і дискусії.

Також допомагають швидко реагувати на запит та вимоги часу діагностування, анкетування, тестування, бесіди за круглим столом.

Творча майстерня «Використання новітніх технологій в зображувальній діяльності»

/Files/images/2021/тв1.JPG

/Files/images/2021/тв2.JPG

/Files/images/2021/тв4.JPG

/Files/images/2021/тв3.JPG

Семінар-практикум ММО вихователів старших груп ЗДО «Формування морально-етичних основ особистості дитини шляхом використання інноваційних психолого-педагогічних підходів»

Проведення «ранкової зустрічі» на тему «Добро. Доброта» в старшій групі

/Files/images/2021/зустр 2.JPG

/Files/images/2021/зустр 1.JPG

Зустріч з лялькою-персоною на тему «Про дружбу і друзів» в старшій групі

/Files/images/2021/бак 1.JPG

/Files/images/2021/бак 2.JPG

Семінар-практикум «Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами передових педтехнологій» Фрактали в математиці

/Files/images/2021/фр 1.JPG

/Files/images/2021/фр 2.JPG

/Files/images/2021/фр 3.JPG

Міське методичне об’єднання вихователів старших груп «Розвиток базових якостей особистості дитини, необхідних для успішного шкільного навчання» (змістова лінія «Соціальне «Я»)

/Files/images/larisa/DSC_2244.JPG

Тренінг для учасників семінару-практикуму «Економічне виховання дошкільників»

/Files/images/larisa/DSC_2292.JPG

Міське методичне об’єднання музичних керівників «Використання креативної педагогіки на музичних заняттях»

/Files/images/larisa/DSC_1385.JPG

Засідання ТТК вчителів початкових класів і вихователів ЗДО в рамках міського методичного об`єднання вихователів старших груп«Формування життєвих компетентностей дошкільників відповідно завдань освітніх ліній БКДО»

/Files/images/larisa/DSC_1427.JPG

/Files/images/larisa/DSC_1448.JPG

Творчі звіти педагогів під час проведення педагогічної ради про роботу в міжатестаційний період

/Files/images/larisa/DSC_1830.JPG

/Files/images/larisa/DSC_1831.JPG

Інтерактивна лекція-презентація «Актуальні проблеми діяльності дошкільної та початкової освіти у поглядах В.О. Сухомлинського»

/Files/images/larisa/DSC_1577.JPG

/Files/images/larisa/DSC_2064.JPG

Презентація новинок методичної літератури, посібників, дидактичних ігор, лепбуків до нового навчального року

/Files/images/лм.JPG

/Files/images/ксю.JPG

/Files/images/larisa/DSC_1313.JPG

Відкриті заняття під час проведення І етапу конкурсу «Кращий вихователь Харківщини»

/Files/images/larisa/DSC_1863.JPG

/Files/images/larisa/DSC_1932.JPG

/Files/images/larisa/DSC_2005.JPG

/Files/images/larisa/DSC_2037.JPG

Вчимося моделювати «Кодекс здоров’я»

/Files/images/larisa/DSC_1490.JPG

Вправа «Складання інтелектуальної карти». Презентації наробок мікрогруп під час семінару «Особливості організації та проведення інтегрованого заняття»

/Files/images/larisa/DSC_2069.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1212

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.