Вже багато років наш садок є освітньо-інформаційним центром розвитку Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю. Сьогодні проблеми збереження здоров’я дітей набувають особливої актуальності.

Чинні розвивальні програми для ДНЗ також приділяють особливу ува­гу впровадженню в освітньо-виховний процес здоров’язбережувальних технологій, що дає змогу проводити оздоровлення в цікавих різнома­нітних формах, забезпечує фізичне, соціально-емоційне, духовне та інтелектуальне благополуччя малюків.

Мета моєї діяльності – організувати методичний супровід педагогів, спрямований на підвищення якості освіти в умовах інноваційних змін.

Завдання, які я для себе визначила, це:

- забезпечення підготовки вихователів до реалізації Базового компоненту дошкільної освіти, орієнтування їх на виконання цілей і задач, визначених держстандартом;

- створення умов для обміну творчими ідеями та педагогічним досвідом;

- здійснення інформаційно-нормативного, методичного забезпечення педагогів;

- створення умов для самоосвіти вихователів, розвитку їх професійної компетентності;

- визначення шляхів модернізації освітнього процесу на основі підвищення професійної компетентності педагогів по впровадженню інноваційних здоров’язбережувальних технологій в навчально-виховний процес.

Вирішення цих завдань допомагає реалізувати здоров’язбережувальна і здоров’яформувальна спрямованість освітнього процесу в нашому дитячому садку, а саме - інтегрування в життєдіяльність дітей ефективних розвивально-оздоровчих технологій.

Як методист прагну – допомогти педагогам у розвитку, вдосконаленні і підвищенні їх професійно-педагогічної компетентності, активізації творчого потенціалу, формуванні здатності орієнтуватися у розмаїтті інновацій, визначенні для себе найбільш прийнятних та їх інтеграції у різні види діяльності дітей.

Структура методичної роботи

/Files/images/Рисунок19.png

З метою підвищення фахового та методичного рівня педагогів в своїй роботі намагаюся використовувати як традиційні, так і сучасні форми роботи.

Дуже добре зарекомендували себе семінари-тренінги, ділові ігри, презентації, робота в мікрогрупах, диспути і дискусії.

Також допомагають швидко реагувати на запит та вимоги часу діагностування, анкетування, тестування, бесіди за круглим столом.

Міське методичне об’єднання вихователів старших груп «Розвиток базових якостей особистості дитини, необхідних для успішного шкільного навчання» (змістова лінія «Соціальне «Я»)

/Files/images/larisa/DSC_2244.JPG

Тренінг для учасників семінару-практикуму «Економічне виховання дошкільників»

/Files/images/larisa/DSC_2292.JPG

Міське методичне об’єднання музичних керівників «Використання креативної педагогіки на музичних заняттях»

/Files/images/larisa/DSC_1385.JPG

Засідання ТТК вчителів початкових класів і вихователів ЗДО в рамках міського методичного об`єднання вихователів старших груп«Формування життєвих компетентностей дошкільників відповідно завдань освітніх ліній БКДО»

/Files/images/larisa/DSC_1427.JPG

/Files/images/larisa/DSC_1448.JPG

Творчі звіти педагогів під час проведення педагогічної ради про роботу в міжатестаційний період

/Files/images/larisa/DSC_1830.JPG

/Files/images/larisa/DSC_1831.JPG

Інтерактивна лекція-презентація «Актуальні проблеми діяльності дошкільної та початкової освіти у поглядах В.О. Сухомлинського»

/Files/images/larisa/DSC_1577.JPG

/Files/images/larisa/DSC_2064.JPG

Презентація новинок методичної літератури, посібників, дидактичних ігор, лепбуків до нового навчального року

/Files/images/лм.JPG

/Files/images/ксю.JPG

/Files/images/larisa/DSC_1313.JPG

Відкриті заняття під час проведення І етапу конкурсу «Кращий вихователь Харківщини»

/Files/images/larisa/DSC_1863.JPG

/Files/images/larisa/DSC_1932.JPG

/Files/images/larisa/DSC_2005.JPG

/Files/images/larisa/DSC_2037.JPG

Вчимося моделювати «Кодекс здоров’я»

/Files/images/larisa/DSC_1490.JPG

Вправа «Складання інтелектуальної карти». Презентації наробок мікрогруп під час семінару «Особливості організації та проведення інтегрованого заняття»

/Files/images/larisa/DSC_2069.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 660

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.