/Files/images/ин5.png

Таблиця результативності освітнього процесу в ЗДО № 17
за програмою «Дитина», 2019/2020 навчальний рік, кінець року
Розділи програми Гр. № 1 середня Гр. № 2 IΙ мол. Гр. № 3 IΙ мол. Гр. № 4 середня Гр. № 5 гр.ран.віку Гр. № 6 старша Гр. № 7 старша Гр. № 8 гр.ран.віку Гр. № 10 старша Коефіцієнт
1 Ознайомлення із соціумом 0,72 0,75 0,75 0,78 0,71 0,84 0,87 0,66 0,80 0,76
2 Ознайомлення з природним довкіллям 0,74 0,73 0,73 0,80 0,69 0,86 0,87 0,66 0,80 0,76
3 Розвиток мовлення 0,72 0,75 0,73 0,78 0,69 0,84 0,87 0,69 0,83 0,76
4 Грамота 0,72 - - 0,76 - 0,72 0,85 - 0,72 0,75
5 Логіко-математичний/ сенсорний розвиток 0,72 0,73 0,71 0,78 0,66 0,84 0,89 0,72 0,80 0,76
6 Художньо-продуктивна діяльність 0,72 0,75 0,75 0,76 0,68 0,85 0,88 0,68 0,80 0,76
7 Художня література 0,72 0,73 0,73 0,78 0,71 0,86 0,89 0,61 0,72 0,75
8 Музична діяльність 0,77 0,75 0,73 0,76 0,71 0,86 0,93 0,77 0,86 0,79
9 Фізичний розвиток 0,77 0,73 0,77 0,80 0,71 0,92 0,91 0,72 0,80 0,79
Загальний коефіцієнт 0,73 0,74 0,73 0,78 0,69 0,84 0,88 0,68 0,79 0,76

Аналіз освітньої роботи на кінець навчального року свідчить про те, що з усіх розділів програми маємо незначне збільшення середнього коефіцієнту. Середній коефіцієнт із достатнього став оптимальним.

На високому рівні знання дітей старших груп №6 і №7, вих.-лі: Баканова М.О., Волкова О.В.. Оптимальний рівень знань мають вихованці старшої групи №10, вих.-ль Євсєєва Л.І., середньої групи №4, вих.-ль Тимофєєва Г.М.. На задовільному рівні залишились знання дітей груп ран. віку №5, вих.-ль Ринза Л.Є. і №8, вих.-ль Кононова Л.А.. Діти ІІ молодших груп №2, вих.-ль Дяченко Н.В. і №3, вих.-ль Ткаченко О.М., середньої групи №1, вих.-ль Кукушкіна Н.М. - мають достатній рівень знань.

Моніторинг
результативності освітнього процесу в ЗДО № 17
за програмою «Дитина»
станом на 29.05.2020 року

Розділ програми Коефіцієнт
2017/2018 н.р. 2018/2019 н.р. 2019/2020 н.р.
Ознайомлення із соціумом 0,8 0,77 0,76
Ознайомлення з прир. довкіллям 0,8 0,76 0,76
Логіко-математичний розвиток 0,81 0,75 0,76
Розвиток мовлення 0,78 0,74 0,76
Грамота 0,77 0,74 0,75
Художньо-продуктивна діяльність 0,8 0,76 0,76
Художня література 0,8 0,77 0,75
Музична діяльність 0,82 0,78 0,79
Фізичний розвиток 0,82 0,8 0,79
Загальний коефіцієнт 0,8 0,76 0,76

Висновки: у порівнянні з минулим роком всі коефіцієнти засвоєння дітьми програмових вимог, в тому числі й загальний, майже не змінились, знаходяться на достатньому та оптимальному рівнях; К сер.=0,76 (достатній).

Кiлькiсть переглядiв: 687

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.