/Files/images/ин5.png

Результати моніторингу
якості освітнього процесу у ЗДО №17
за програмою "Дитина", 2018/2019 н.р., травень місяць
Розділи програми Гр. № 1 IΙ мол. Гр. № 2 старша Гр. № 3 старша Гр. № 4 IΙ мол. Гр. № 5 гр.ран.віку Гр. № 6 середня Гр. № 7 середня Гр. № 8 гр.ран.віку Гр. № 10 середня Коефіцієнт
1 Ознайомлення із соціумом 0,72 0,73 0,80 0,79 0,73 0,84 0,88 0,78 0,64 0,77
2 Ознайомлення з природним довкіллям 0,72 0,72 0,81 0,73 0,71 0,86 0,85 0,78 0,72 0,76
3 Розвиток мовлення 0,72 0,69 0,80 0,77 0,71 0,80 0,80 0,80 0,61 0,74
4 Грамота - 0,72 0,74 - - 0,80 0,78 - 0,69 0,74
5 Логіко-математичний/ сенсорний розвиток 0,69 0,70 0,81 0,73 0,73 0,86 0,85 0,78 0,64 0,75
6 Художньо-продуктивна діяльність 0,73 0,76 0,82 0,75 0,71 0,82 0,86 0,74 0,70 0,76
7 Художня література 0,77 0,74 0,81 0,75 0,73 0,80 0,88 0,78 0,74 0,77
8 Музична діяльність 0,67 0,74 0,81 0,81 0,73 0,84 0,92 0,80 0,74 0,78
9 Фізичний розвиток 0,77 0,75 0,77 0,81 0,76 0,86 0,92 0,83 0,77 0,80
Загальний коефіцієнт 0,72 0,72 0,79 0,77 0,72 0,83 0,86 0,78 0,69 0,76

/Files/images/мон дитина.JPG

Висновки: Загальний коефіцієнт знань дітей становить К сер. = 0,76 (оптимальний).

Аналіз освітньої роботи на кінець навчального року свідчить про те, що з усіх розділів програми маємо збільшення середнього коефіцієнту. Середній коефіцієнт із задовільного став оптимальним. На високому рівні знання дітей середніх груп №6 і №7, вих.-лі: Баканова М.О., Волкова О.В.. Оптимальний рівень знань мають вихованці старшої групи №3, вих.-ль Ткаченко О.М., ІІ мол. груп №4, вих.-ль Тимофєєва Г.М., групи ран. віку №8, вих.-ль Кононова Л.А.. Діти старшої групи №2, вих.-ль Моргун А.М., ІІ мол. групи №1, вих.-ль Кукушкіна Н.М., групи ран. віку №5, вих.-ль Ринза Л.Є. - мають достатній рівень знань. З низького лише до задовільного піднявся рівень знань дітей середньої групи №10, вих.-ль Євсєєва Л.І. (продовжити індивідуальну роботу з дітьми впродовж літнього оздоровчого періоду).

Результати моніторингу освітнього процесу

у ЗДО № 17 за програмою «Дитина»

Розділ програми Коефіцієнт
2016/2017 н.р. 2017/2018 н.р. 2018/2019 н.р.
Ознайомлення із соціумом 0,78 0,8 0,77
Ознайомлення з прир. довкіллям 0,79 0,8 0,76
Логіко-математичний розвиток 0,79 0,81 0,75
Розвиток мовлення 0,77 0,78 0,74
Грамота 0,79 0,77 0,74
Художньо-продуктивна діяльність 0,78 0,8 0,76
Художня література 0,78 0,8 0,77
Музична діяльність 0,81 0,82 0,78
Фізичний розвиток 0,81 0,82 0,8
Загальний коефіцієнт 0,78 0,8 0,76

У порівнянні з минулим роком всі коефіцієнти засвоєння дітьми програмових вимог, в тому числі й загальний, збільшились К сер.=0,80 (високий).

Висновки: у порівнянні з минулим роком всі коефіцієнти засвоєння дітьми програмових вимог, в тому числі й загальний, зменшились, але знаходяться на достатньому та оптимальному рівнях; К сер.=0,76 (достатній).

Кiлькiсть переглядiв: 317

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.