/Files/images/ин5.png

Таблиця результативності освітнього процесу в ЗДО № 17
за програмою «Дитина», 2019/2020 навчальний рік, кінець року
Розділи програми Гр. № 1 середня Гр. № 2 IΙ мол. Гр. № 3 IΙ мол. Гр. № 4 середня Гр. № 5 гр.ран.віку Гр. № 6 старша Гр. № 7 старша Гр. № 8 гр.ран.віку Гр. № 10 старша Коефіцієнт
1 Ознайомлення із соціумом 0,72 0,75 0,75 0,78 0,71 0,84 0,87 0,66 0,80 0,76
2 Ознайомлення з природним довкіллям 0,74 0,73 0,73 0,80 0,69 0,86 0,87 0,66 0,80 0,76
3 Розвиток мовлення 0,72 0,75 0,73 0,78 0,69 0,84 0,87 0,69 0,83 0,76
4 Грамота 0,72 - - 0,76 - 0,72 0,85 - 0,72 0,75
5 Логіко-математичний/ сенсорний розвиток 0,72 0,73 0,71 0,78 0,66 0,84 0,89 0,72 0,80 0,76
6 Художньо-продуктивна діяльність 0,72 0,75 0,75 0,76 0,68 0,85 0,88 0,68 0,80 0,76
7 Художня література 0,72 0,73 0,73 0,78 0,71 0,86 0,89 0,61 0,72 0,75
8 Музична діяльність 0,77 0,75 0,73 0,76 0,71 0,86 0,93 0,77 0,86 0,79
9 Фізичний розвиток 0,77 0,73 0,77 0,80 0,71 0,92 0,91 0,72 0,80 0,79
Загальний коефіцієнт 0,73 0,74 0,73 0,78 0,69 0,84 0,88 0,68 0,79 0,76

/Files/images/2021/дититна.JPG

Аналіз освітньої роботи на кінець навчального року свідчить про те, що з усіх розділів програми маємо незначне збільшення середнього коефіцієнту. Середній коефіцієнт із достатнього став оптимальним.

На високому рівні знання дітей старших груп №6 і №7, вих.-лі: Баканова М.О., Волкова О.В.. Оптимальний рівень знань мають вихованці старшої групи №10, вих.-ль Євсєєва Л.І., середньої групи №4, вих.-ль Тимофєєва Г.М.. На задовільному рівні залишились знання дітей груп ран. віку №5, вих.-ль Ринза Л.Є. і №8, вих.-ль Кононова Л.А.. Діти ІІ молодших груп №2, вих.-ль Дяченко Н.В. і №3, вих.-ль Ткаченко О.М., середньої групи №1, вих.-ль Кукушкіна Н.М. - мають достатній рівень знань.

Моніторинг
результативності освітнього процесу в ЗДО № 17
за програмою «Дитина»
станом на 29.05.2020 року

Розділ програми Коефіцієнт
2017/2018 н.р. 2018/2019 н.р. 2019/2020 н.р.
Ознайомлення із соціумом 0,8 0,77 0,76
Ознайомлення з прир. довкіллям 0,8 0,76 0,76
Логіко-математичний розвиток 0,81 0,75 0,76
Розвиток мовлення 0,78 0,74 0,76
Грамота 0,77 0,74 0,75
Художньо-продуктивна діяльність 0,8 0,76 0,76
Художня література 0,8 0,77 0,75
Музична діяльність 0,82 0,78 0,79
Фізичний розвиток 0,82 0,8 0,79
Загальний коефіцієнт 0,8 0,76 0,76

Висновки: у порівнянні з минулим роком всі коефіцієнти засвоєння дітьми програмових вимог, в тому числі й загальний, майже не змінились, знаходяться на достатньому та оптимальному рівнях; К сер.=0,76 (достатній).

Кiлькiсть переглядiв: 755

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.