/Files/images/ин5.png

Результати моніторингу
якості освітнього процесу у ЗДО №17
за програмою "Дитина", 2019/2020 н.р., вересень місяць
Розділи програми Гр. № 1 середня Гр. № 2 IΙ мол. Гр. № 3 IΙ мол. Гр. № 4 середня Гр. № 5 гр.ран.віку Гр. № 6 старша Гр. № 7 старша Гр. № 8 гр.ран.віку Гр. № 10 старша Коефіцієнт
1 Ознайомлення із соціумом 0,64 0,57 0,66 0,71 0,69 0,73 0,80 0,50 0,55 0,65
2 Ознайомлення з природним довкіллям 0,67 0,57 0,66 0,73 0,61 0,77 0,75 0,47 0,52 0,64
3 Розвиток мовлення 0,69 0,57 0,64 0,71 0,61 0,67 0,82 0,53 0,45 0,63
4 Грамота 0,67 - - 0,69 - 0,58 0,66 - 0,48 0,62
5 Логіко-математичний/ сенсорний розвиток 0,69 0,57 0,66 0,73 0,64 0,73 0,77 0,55 0,57 0,65
6 Художньо-продуктивна діяльність 0,67 0,57 0,66 0,70 0,65 0,66 0,79 0,53 0,57 0,64
7 Художня література 0,69 0,57 0,66 0,73 0,69 0,73 0,77 0,53 0,62 0,66
8 Музична діяльність 0,67 0,57 0,66 0,73 0,69 0,77 0,86 0,58 0,48 0,67
9 Фізичний розвиток 0,69 0,57 0,71 0,76 0,69 0,77 0,80 0,58 0,64 0,69
Загальний коефіцієнт 0,68 0,57 0,66 0,72 0,66 0,71 0,78 0,53 0,54 0,65

Висновки: Загальний коефіцієнт знань дітей становить К сер. = 0,65 (низький).

Аналіз роботи на початок навчального року свідчить про те, що з шести розділів програми маємо низький середній коефіцієнт, лише з трьох (художня література, музична діяльність, фізичний розвиток) – задовільний коефіцієнт.

Низький рівень виконання програмових вимог показали вихованці групи раннього віку №8, ІІ мол. групи №2, старшої групи №10; на задовільному рівні знання дітей групи раннього віку №5, ІІ мол. групи №3, середньої групи №1; на достатньому рівні знання дітей середньої групи №4, старшої групи №6; на оптимальному в групі №7 (вих-ль Волкова О.В.).

Пропоную: посилити індивідуальну роботу з дітьми, провести консультації щодо організації освітньої діяльності дітей на заняттях та у повсякденному житті, використовувати в роботі диференційований та індивідуальний підхід, постійно знайомитися з новинками методичної літератури. Вихователю групи раннього віку №8 Кононовій Л.А. приділити увагу питанням адаптації малюків до умов дошкільного закладу, постійного відвідування дітьми закладу, оздоровчій роботі. Вихователю старшої групи №10 Євсєєвій Л.І. посилити на заняттях та в повсякденному житті групову, підгрупову та індивідуальну роботу з вихованцями групи, враховуючи їх вікові та індивідуальні можливості.

Очікуваний результат: К сер. = 0,71 (достатній).

Результати моніторингу освітнього процесу

у ЗДО № 17 за програмою «Дитина»

Розділ програми Коефіцієнт
2016/2017 н.р. 2017/2018 н.р. 2018/2019 н.р.
Ознайомлення із соціумом 0,78 0,8 0,77
Ознайомлення з прир. довкіллям 0,79 0,8 0,76
Логіко-математичний розвиток 0,79 0,81 0,75
Розвиток мовлення 0,77 0,78 0,74
Грамота 0,79 0,77 0,74
Художньо-продуктивна діяльність 0,78 0,8 0,76
Художня література 0,78 0,8 0,77
Музична діяльність 0,81 0,82 0,78
Фізичний розвиток 0,81 0,82 0,8
Загальний коефіцієнт 0,78 0,8 0,76

У порівнянні з минулим роком всі коефіцієнти засвоєння дітьми програмових вимог, в тому числі й загальний, збільшились К сер.=0,80 (високий).

Висновки: у порівнянні з минулим роком всі коефіцієнти засвоєння дітьми програмових вимог, в тому числі й загальний, зменшились, але знаходяться на достатньому та оптимальному рівнях; К сер.=0,76 (достатній).

Кiлькiсть переглядiв: 351

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.