Сьогодення вносить в наше життя значні корективи, тому кожен педагог має безліч причин для того, щоб створити власні канали використовуючи сучасні інтернет-ресурси.

Насамперед це потрібно для того, щоб:

- комунікувати з вихованцями та їх батьками - давати нові завдання, а також нагадувати про ті, що виконували разом на заняттях;

- фіксувати власні ідеї, наприклад, для майбутніх занять - так вони точно нікуди не подінуться й не забудуться;

- поширювати досвід та відомості про себе як про фахівця - розміщенні матеріали можуть знадобитися колегам або іншим користувачам інтернету;

- презентувати себе як виконавця, актора, організатора, лектора тощо.

Особисто я за час дистанційної роботи спробувала працювати на різноманітних інтернет порталах та все ж таки для себе обрала такі інтернет платформи як: YouTube – відеохостинг, що надає користувачам послуги зберігання, доставки, показу та редагування відео.

Універсальну онлайн-дошку Padlet , яку нескладно опанувати та легко застосовувати в навчальному процесі.

Вона може бути використана для проектної роботи, пірінгової взаємодії, індивідуальних завдань чи як інструмент збору інформації від всіх учасників процесу в одному місці.

Також активно використовую сервіси Google (пошта, диск, платформа Meet), які дозволяють обмінюватися файлами, дають змогу ділитися контентом з особистого захищеного хмарного сховища з іншими користувачами та вільно спілкуватися онлайн.

На створених мною інтернет-каналах я проводжу активну роботу з вихованцями та їх батьками, записую відео, роблю презентації та різноманітні інтерактивні ігри.

Посилання для перегляду інтернет контенту:

Онлайн-дошка Padlet та канал YouTube:

https://ru.padlet.com/natalyatodorova79/17-wuaxnn7hggx33td3

Google Диск:

Досвід роботи:

https://www.youtube.com/watch?v=cZvi9_4f6Qo
https://drive.google.com/drive/folders/1RVuiupAjfDAiROR49VvKPOavrFayXgxQ?usp=sharing

Участь у конкурсі "Вихователь року":

https://drive.google.com/drive/folders/1eSoOfIVViyNSurKQlu6T6dhRfybW-KjO?usp=shari

Відеоматеріали, консультації,поради розташовую на сайті ЗДО, на сторінці музичного керівника:

http://pervomayskyi-dnz17.kh.sch.in.ua/storinka_fahivciv/storinka_muzichnogo_kerivnika/

та у розділі «Дистанційна освіта»:

http://pervomayskyi-dnz17.kh.sch.in.ua/distancijna_osvita/muzichnij_kerivnik/

На сайті ЦПРПП розташовано відео матеріали про участь у ТМО музичних керівників:

https://oobigun.wixsite.com/mysite-1/%D0%BC%D0%BC%D0%BE-%D0%BC%D1%83%D0%B7%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%BA%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2

та участь у семінарі-практикумі для директорів та вихователів-методистів ЗДО:

https://oobigun.wixsite.com/mysite-1/about-3

З вихователями та батьками підтримую зв’язок через Viber, Messenger, Meet та електронну пошту.


Організація онлайн роботи з батьками

Ще в період карантину я розпочала співпрацювати з батьками вихованців через інформаційно-комунікаційні засоби. Цей досвід став у пригоді й зараз. Адже в умовах військових дій найбільшої актуальності набувають системи комунікації з дітьми та їхніми батьками, що дають змогу швидко обмінюватися інформацією, забезпечують мобільність зворотного зв’язку. Вибудувати такі системи комунікації можна за допомогою сучасних технологій.

Є багато форм онлайн-комунікацій з батьками, тож враховуючи їхні запити щодо інформації з різних напрямів освітньої діяльності з дітьми, для себе я обрала такі:

- відеозаняття (синхронно та асинхронно);

- соціальні мережі;

- електронна пошта, чат.

Готуючи відеоконтент для батьків, необхідно враховувати психолого-педагогічні особливості сприйняття матеріалу з екрану. Слід пам’ятати, що сучасні батьки мають високі запити до матеріалу, який збираються переглянути.

Що враховувати?

Відео має викликати в слухачів ефект присутності, бути інтерактивним, спонукати до діалогу та мотивувати до подальшого спілкування.

Цього можна досягти за допомогою анімованих презентацій, комп’ютерної графіки з мовленнєвим супроводом, відеоскрайбінгу тощо.

Побудова відеоконтенту значною мірою залежить від мети та аудиторії, до якої звертається педагог.

Це можуть бути:

1. батьки- їм доцільно надавати поради з виховання дітей або практичного виконання завдань, скажімо, з виготовлення творчих виробів спільно з дітьми, розучування слів до пісні тощо.

/Files/images/todorova/1.jpg

(відеозвернення до батьків)

Основні тези мають бути сформульовані так, щоб вони чітко окреслювали проблему, активізували думку батьків та спонукали їх до дії.

Якщо ви плануєте за допомогою відеозаняття чи майстер-класу залучити до взаємодії батьків і дітей, важливо продумати відповідні дії та інструкції до найдрібніших деталей. Виклад має бути чіткий і послідовний.

Демонстрацію дій бажано зафільмувати з різних ракурсів, щоб робота над творчим виробом, рухом чи іншими діями чітко відображалася з різних сторін.

/Files/images/todorova/2.png

/Files/images/todorova/3.png

(викладання ритмічних стежинок, демонстрація дії з різних ракурсів)

2. батьки з дошкільниками - утримати увагу батьків та дітей під час перегляду відео допомагають різні інтерактивні елементи: спільний перегляд інтерактивної тематичної презентації або театралізованої вистави, огляд слайдів іззображенням спільно виконаних творчих робіт, спільне виконання руханок, фоторепортажі, відеоскрайбінг тощо.

/Files/images/todorova/4.png

(інтерактивна презентація)

/Files/images/todorova/ооо.jpg

(використання відеоскрайбінгу)

/Files/images/todorova/5.jpg

(перегляд відеозвітів)

3. діти - подбайте, щоб відеоконтент не був нудним та статичним. Виклад інформації має бути динамічним, може містити цікаві, провокативні проблемні запитання та змодельовані ситуації, що мають спонукати дітей до самостійних роздумів.

/Files/images/todorova/6.jpg

/Files/images/todorova/7.jpg

(анімовані відеозаняття з мовленнєвим супроводом)

Перевага таких пізнавальних відео в тому, що переглядаючи їх, батьки та діти можуть ставити відео на паузу, відмотувати, знов і знов переглядати певний відрізок зі зручною для себе швидкістю. Також відео дає змогу самостійно обирати обсяг матеріалу відповідно до наявного рівня психолого-педагогічних знань.

Кiлькiсть переглядiв: 61

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.